Boezzt werkwijze: expertise en maatwerk

werkwijze Boezzt

We hebben ruim 25 jaar ervaring met het schrijven en uitgeven van boeken en met marketing. Daarnaast geloven we in maatwerk als voorwaarde voor een goed boek. Zo halen we het beste in je naar boven en wordt een inspirerend boekidee ook echt een geslaagd boek.

Boezzt expertise: schrijven en marketing

We richten ons op twee onderdelen die we als cruciaal beschouwen voor het welslagen van elk boektraject: het schrijftraject (inclusief boekconcept), zodat een kwaliteitsmanuscript ontstaat waar je vol trots mee voor de dag kunt komen.

Het tweede onderdeel betreft de inzet van het boek als marketinginstrument voor je onderneming. Je schrijft je boek ten slotte met een zakelijk doel. Wij willen stimuleren dat het concept en de marketing van het boek de marketing van je bedrijf daadwerkelijk versterken.

 

Content productie

Het schrijven van een succesvol boek is alleen weggelegd voor bedrijven en ondernemers met een verhaal. Klanten en andere belangstellenden zien nu eenmaal het liefst bedrijven die authentiek zijn, waarde durven en kunnen bieden en die een duidelijke roeping hebben. De WHY van je bedrijf, waarom doe je wat je doet en doe je het op deze manier, is tegenwoordig voorwaarde voor echt zakelijk succes. Dat gaat veel verder dan een droog uitgeschreven missie.

In onze praktijk merken we dat een boek daar aan kan bijdragen, maar dat het soms goed is om voor een andere vorm te kiezen. Bijvoorbeeld een (online) magazine, whitepapers, blogs en eBooks of een nieuwsbrief die je WHY uitdraagt en gestalte geeft. Daarom kiezen we voor een persoonlijke aanpak, op maat gesneden en voorzien we in een totaalpakket. In dat pakket zitten diverse vormen van ondersteuning. Natuurlijk begeleiden we een kleine groep auteurs bij het schrijven van hun boek. Maar we nemen desgewenst ook werk uit handen. Bijvoorbeeld door content te maken waarbij je via een content abonnement verzekerd bent van maandelijkse content. Die kun je delen op je website of blog, op social media of in nieuwsbrieven. Met een content abonnement weet je zeker dat je elke maand goede content hebt.

Voor meer inspiratie: lees onze BusinessboekBlog.

 

© 2012-2017